Tuesday 14 January 2014

Last BBQ untuk Sekelas


Penat harini masak Bihun Goreng untuk sekelas... 1st time buat sambil belajar dengan housemate Farihan. Semua kepenatan tu hilang bila jumpa kawan2. Seronok tengok diorang dengan telatah & gelak tawa diorang. Macam2 kerenah yang ada :). 

BBQ malamni cukup meriah... siap ada Otak2 Johor, Ayam panggang (14 ekor), Jagung Panggang, Sosej... & byk lagi. Malamni siap ada kek 'Secret Resepi' special untuk class. Yes! Final dh habis... & dengan tenang dapat menikmati malam yang indah harini... hehe. 18 Jan 2014 ni dah berangkut pulang, sedih nak tinggalkan kawan2 & housemate.

Ni gambar2 malamni...























Hawa xtaula sape yang mulakan idea conteng muka orang ni...Memang kesianla siapa yang kena. 

Oklah, 'Setiap pertemuan pasti ada perpisahan'...Malam BBQ ni pun buat kami semua Gembira+Duka. Ada yang sedih sampai mengalir air mata sebab tak sanggup untuk tinggalkan kawan2 yang dah kami kenali selama 3 tahun. Semua bagaikan adik beradik. Tahniah! kepada kawan2 yang dah jumpa 'Bakal Suami' di UTHM :).  

Lepasni, semua suka duka di UTHM akan menjadi kenangan. Jumpa di KONVO nanti ya semua.. In Shaa Allah :). Semoga ALLAH panjangkan usia kita :).

Di bawah ni pula kata2 dari housemate & Roomate kesayangan :



[Semoga hari yang mendatang lebih baik dari hari yang telah berlalu :) ]



No comments:

Post a Comment