Wednesday 15 January 2014

Jalan-jalan di Ayer Hitam


Semalam mungkin kali terakhir 'kaki yang cantik' ni menjejakkan kaki ke Ayer Hitam. Memang seronok jalan2 di Ayer Hitam...lebih seronok bila duit dalam poket penuh. Hawa pergi bertiga je.. Hawa, An & Khalil... pergi ni pun bersebab. Hawa & An dan biasa pergi...Khalil baru 1st time. Suka tengok dia, bukan main excited lagi pergi. 

Semalam ada 2 benda je yang berkenan...

1) Teddy Bear Bucket


Comelkan... 
Harga asal dia RM18... tapi untung sangat masani sebab dapat dengan harga RM5. Kedai yang hawa belini nak habiskan stok. Banyak yang dah rosak...tinggal 2 ekor ni je lagi yang elok. Yang depan sekali yang An punya...yang hawa yang belakang tu.

2) Pokok hiasan


Dalam banyak2 pokok, pokok ni yang paling cantik. Hiasan dia unik. Hawa xminat pokok yang banyak bunga dan daun.. Hawa minat yang simple & kretif yang mcmni. Pokokni yang menariknya sebab ada burung 2 ekor tengah date....Cantikkan :). Harga asal pokokni rm68... tp lepas kurang2.. dapatla rm50. Hidupni kena pandai tawar-menawar baru untung. Pokokni pun kami beli lepas ushar2 kat tempat lain jgk. Ada 1 tempat tu... hiasan lebih kurang sama yang ni je.. tapi harga Double... Mahal sgt2!. Sebabtu hawa nak pesan pada yang nak jalan2 kat Ayer Hitam tu... baik ushar2 kat tempat lain dulu barang2.. baru buat keputusan...jangan terburu2. Orang yang pertama nampak hiasan ni adalah Khalil... Ok jgk taste dia. 

Kalau nak tengok suasana di Ayer hitam, boleh tekan link ni... [ Ayer Hitam]



No comments:

Post a Comment